Jag har blivit med blogg!

Hej!
I den här bloggen tänkte jag samla all information, bilder och annat som rör kosmetisk tatuering! Jag jobbar på världens bästa studio, Platinum Ink Piercing som ligger på Östgötagatan 79 i Skanstull. Där har jag tidigare jobbar både bakom kassan och bakom kulisserna (med bland annat marknadsföring, mässor, webshopen och en massa annat), men nu jobbar jag främst med kosmetisk tatuering. Jag är utbildad via Victoria Grepo Akademin och är även undersköterska samt medicinsk sekreterare i botten.
 
Jag gör för tillfället väldigt mycket fräknar, vilket är bland det roligaste jag vet. Jag är så himla tacksam för alla fantastiska personer jag fått äran att träffa och tatuera! Det är verkligen ett privilegium att få hålla på med detta!
 
Det finns en hel del bilder på min instagram: @platinumcosmetics.se
Jag ska såklart lägga upp en massa bilder här i bloggen också, men tills jag har hunnit få upp dem här så är ni jättevälkomna att kika in på instagram!
 
För frågor och funderingar gällande kosmetisk tatuering, förfrågningar om tidsbokning och så vidare går det jättebra att maila mig på [email protected]!
 
 
Allmänt | |
Upp